Розповімо і покажем, що діється в цехах майстерні в ці холодні осінні дні. Як уже було зрозуміло з заголовка на даний час є три нових цікавих проекта, всі вони доволі схожі, оскільки маємо справу з "підвісними" рамами, що в будь-якому випадку дуже цікаво і складно одночасно:
- елемент задньої підвіски
-підвісна рама на дитячий велосипед (4-9 років)
- тестова рама варіант №2
Перший на черзі проект це виготовлення елемента задньої підвіски. Проблема у замовника в тому, що при агресивному катані на кантрійнику нижні пера не витримують навантаження. Або конструктори фокуса налажали, або банальна втома металу. В результаті після численних латань і заварювань було вирішено зробити "з нуля" невбиваєму консоль.
На-жаль, так як замовив лазерну резку з дуже маленьким наваром за резку - роблять це замовлення в останню чергу, пройшло уже 2 тижні з моменту замовлення, але обіцяють завтра зробити. Тому відкладено.
Проект дитячого двухпідвісного велосипеда. У замовника дитина уже в відбігала на беговелі, тому татко готує раму для майбутнього райдера уже зараз.
Програма порахувала 2,3 кг без врахування крепежа, підшипників і зварних швів + деякі зміни в товщині труби, тому орієнтовно на 2,4-2,5 кг буде важити.
Вартість виготовлення рами без фарбування 1300 грн. Зауважу, що на даному проекті я не заробляю гроші, мені просто цікавий цей проект і ціль у нього блага, про те витратну частину потрібно компенсувати в будь-якому випадку.
Шукаю оптимальній варіант що дешево і швидко можно було б зробити катабильну раму, планую зробити обговорення на х-байкс.
Прототипом рами стала Nikolai ION-G16. На наш погляд самий кращий претендент. Вона проста, в певному роді класична чотирьохричажка і універсальна.
Незакінчені проекти
Також на балансі незакінчених є ще три проекти
- електроскутер;
- підвісна ендуро рама;
- електровелосипед Elmob
Проект виявився дуже важким, тягнеться ще з початку червня. Залишилось установити рульову, підігнати вилку і руль. Основна проблема виникла не з залізом, а з електронікою. А саме виготовлення бмски і підключення її до батареї.
Дана ендуро рама задумалась як тестова. Її основна ціль - випробувати конструкцію, надійність зварних швів і стійкість металу до навантажень. Для цього вона була передана FloZed для катки. Та після встановлення навіски виявилась похибка: занижена каретка і можливість пошкодження аморта при пробої.
Потрібно перенести вушка кріплення аморта трохи вверх на 10 мм, тоді підніметься каретка, і зникне вірогідність пошкодити аморт і крутілку при пробої. Роботи на пів дня!
Ух він і досі нас вражає, та процес допилення не зупинити ніколи. Потрібно установити крила і підножку двохопорну, от і все.
Write a comment