Вівісектор, велосипед в стилі "Антикрадій" - історія однієї рами

                              Наша робоча конячка, скільки вона літрів пивасика перевезла просто не передати. Настав час розповісти історію про створення цього страшненького монстра. Розповімо про основну концепцію, або ж навіть філософію, що ми в майстерні Furor Bikes сповідуємо, до чого хочемо і вас всіх підштовхнути. 

                                          Все почалось з того, що мав я два веліка, один для КК, другий для міста. Для міста восени стирили.

                                              Основною нашою думкою є філософія, що вел повинен бути засобом пересування, а не обузою. Захотів, оставив біля Ашану і лазиш час без оглядки, а захотів підлетів до метро, примкнув, а дальше  підземкою на роботу.

                                             Так я залишав біля метро, обожемой, на цілий день близько 1,5 року (не сезону, зимою також так катав). А тут хтось не витримав такого неподобства і вирішив покарати нахабу. З замком до речі так і не справились, а заморозили азотом арматуру і розбили її.

                                            Вела нестало, а поглядів я своїх не змінив, ну гаразд сінгл за тисячку втратити хоч і шкода та не критично, бо в принципі морально був готовий, а от КК за 15к ризикувати ніяк не хотілось. Тому ще зимою народилась ідея зварити те, що хочеться. Намалював модель.

                                                   Якось поїхав до себе в село і там  на горищі найшов донора - "маминий мінськ". Виявився доволі непоганий вел для наших цілей. Познайомив я в той самий день велосипед з болгаркою, правда - це білорус не пережив і в результаті був розрізаний по кусочках і запакований в пакет в кращих традиціях всяких чікотіл. Більше його ніхто не бачив.

                                                Про те переродився вже в цеху нашої майстерні. ВІд попереднього велосипеда залишилась вилка і рульовий стакан. В вилці були зрізані старі дропаути і вварені нові, вирізані лазером, для встановлення дискових гальм.   Підсідельна труба разом з підсіделом була перевернута і вварена знову, підсідел настільки впресувався в трубу, що вирішив не заморочуватись. Ще верхні пера перемістились на низ. Також був збережений виніс руля і сам руль, правда руль довелось переробити для сучасного фетіша. 

 

                                              В результаті цей руль мене повністю влаштовує. Встановились ручки гідравліки без проблем, щей органічно виглядає. Дуже класно їхати на нижньому хваті і великий перепад до верхнього хвата можна якісно перепочивати на низьких швидкостях, середній самий комфортний.

Комплектуючі перекинув з КК вела і виглядають  наступним чином:

Шатуни, педалі, цепок і сідло китайський нонейм з свалки;

Гальма Shimano  M445;

Ротири Ashima 160 mm;

Втулки Novatek на промах

Обода MACH 1 SUB-ZERO

Шпиці DT SWISS нерж.

                                                   Виходило, що вілсет зовсім не вписується в основну концепцію, тому уже збирав на нових китайських компонентах, залишив лише гідру, ну дуже вона мені подобається.

                                                 Був повністю поміняний вілсет, встановив 28 колеса, як годиться. Шини широкі, щоб і бездоріжжя витягували, втулки сталеві, на промах під гайку, ротори то Авід, то Тектро. 

                                                        Поставивши фрівіл - дуже швидко його вбив, фрівіл перетворився на фікс, майже не прокручувався. Для мене фікс це уже занадто, тому встановилась звичайна трищітка.

                                                          Саме так я зберігаю його в дома, всім сусідам на потіху. Дістатись до замка дуже не легко і майже не можливо без шуму.  Впевнений, що знайов ідеальну формулу:

 

страшний велік + важкість крадіжки= Антикрадій стиль 

 

                                                                     Страшний велосипед, що має ржавчину, незатерті зварні шви, комплектуха покоцана болгаркою і заляпана фарбою, щей форма і деталі рами точнол вказують на самоварність мусять набагато затруднити процес продажу. Для перевірки виставляв на олх з детальними фото - за місяць найшовся один покупець і хотів за нього 400 грн. Підібратись і зняти його у всіх на виду біля під'їзду важкувато, він щей високо підвішений, щей колесо затуляє замок, Любий дотик до решітки - так вона звенить наче тарілка на барабанній установці. Все це дуже знижує шанси, та не виключає що велосипед не вкрадуть. 

В результаті вийшов велосипед можливо з не найкращою зовнішністю, та повністю виконує ті задачі, що покладені на нього.

Що гарного:

+ пересуватись з точки А в точку Б

+ простота обслуговування

+ надійність і сила  гальмування

+ комфорт

+ дешевизна

+ велика стійкість до крадіжок

 

Що недуже:

- відносно велика вага 12,5 кг

- відсутність передач

- не естетичний зовнішній вигляд

- гуркотять шпиці в сталевих фланцях втулок

Зробити такий міський велосипедкожен  для себе може кожен проще простого. Щоб виглядав, як ржавий запорожець, а їхав наче каделак. Отак!

                                                         Ось декілька варіантів, для натхнення, ще мені дуже подобаються байки для велополо. ідею я вам підкинув.

Якщо сподобалась стаття  -  діліться з друзями в соцмережах, та стежте за нами, завжди знайдеться, що цікаве показати.


Write a comment

Comments: 0

furorbikes, manowar2, frame, electrical, bike, crossbike, enduro, skrambler, render,  framebuiding, ebike, рама, електробайк, велорама, байк, електровелосипед, Electricmotorcycle, Emotorcycle, Ecycle,  Electric dirt bike,  electric bike design electric motorcycle indiegogo aircraft caferacer California carbon cube ebike design e-bike ebike ebike conversion ebikes electric electricbike electric bike electric bike design Electric car electric dirtbike electric dirt bike electric motorbike electric motorcycle electric plane Electric skateboard electric surfboard electric unicycle electricvehicle emoveme empulse eurobike eurobike 2017 foil futuristic gopro gotway hoverboard hydrofoil kuickwheel LMX BIKES ninebot Off-road Qulbix scooter sur-ron motorbike vintage XING MISS R