Наша робоча конячка, скільки вона літрів пивасика перевезла просто не передати. Настав час розповісти історію про створення цього страшненького монстра. Розповімо про основну концепцію, або ж навіть філософію, що ми в майстерні Furor Bikes сповідуємо, до чого хочемо і вас всіх підштовхнути.
Все почалось з того, що мав я два веліка, один для КК, другий для міста. Для міста восени стирили.
Основною нашою думкою є філософія, що вел повинен бути засобом пересування, а не обузою. Захотів, оставив біля Ашану і лазиш час без оглядки, а захотів підлетів до метро, примкнув, а дальше підземкою на роботу.
Так я залишав біля метро, обожемой, на цілий день близько 1,5 року (не сезону, зимою також так катав). А тут хтось не витримав такого неподобства і вирішив покарати нахабу. З замком до речі так і не справились, а заморозили азотом арматуру і розбили її.
Вела нестало, а поглядів я своїх не змінив, ну гаразд сінгл за тисячку втратити хоч і шкода та не критично, бо в принципі морально був готовий, а от КК за 15к ризикувати ніяк не хотілось. Тому ще зимою народилась ідея зварити те, що хочеться. Намалював модель.
Якось поїхав до себе в село і там на горищі найшов донора - "маминий мінськ". Виявився доволі непоганий вел для наших цілей. Познайомив я в той самий день велосипед з болгаркою, правда - це білорус не пережив і в результаті був розрізаний по кусочках і запакований в пакет в кращих традиціях всяких чікотіл. Більше його ніхто не бачив.
Про те переродився вже в цеху нашої майстерні. ВІд попереднього велосипеда залишилась вилка і рульовий стакан. В вилці були зрізані старі дропаути і вварені нові, вирізані лазером, для встановлення дискових гальм. Підсідельна труба разом з підсіделом була перевернута і вварена знову, підсідел настільки впресувався в трубу, що вирішив не заморочуватись. Ще верхні пера перемістились на низ. Також був збережений виніс руля і сам руль, правда руль довелось переробити для сучасного фетіша.
В результаті цей руль мене повністю влаштовує. Встановились ручки гідравліки без проблем, щей органічно виглядає. Дуже класно їхати на нижньому хваті і великий перепад до верхнього хвата можна якісно перепочивати на низьких швидкостях, середній самий комфортний.
Комплектуючі перекинув з КК вела і виглядають наступним чином:
Шатуни, педалі, цепок і сідло китайський нонейм з свалки;
Гальма Shimano M445;
Ротири Ashima 160 mm;
Втулки Novatek на промах
Обода MACH 1 SUB-ZERO
Шпиці DT SWISS нерж.
Виходило, що вілсет зовсім не вписується в основну концепцію, тому уже збирав на нових китайських компонентах, залишив лише гідру, ну дуже вона мені подобається.
Був повністю поміняний вілсет, встановив 28 колеса, як годиться. Шини широкі, щоб і бездоріжжя витягували, втулки сталеві, на промах під гайку, ротори то Авід, то Тектро.
Поставивши фрівіл - дуже швидко його вбив, фрівіл перетворився на фікс, майже не прокручувався. Для мене фікс це уже занадто, тому встановилась звичайна трищітка.
Саме так я зберігаю його в дома, всім сусідам на потіху. Дістатись до замка дуже не легко і майже не можливо без шуму. Впевнений, що знайов ідеальну формулу:
страшний велік + важкість крадіжки= Антикрадій стиль
Страшний велосипед, що має ржавчину, незатерті зварні шви, комплектуха покоцана болгаркою і заляпана фарбою, щей форма і деталі рами точнол вказують на самоварність мусять набагато затруднити процес продажу. Для перевірки виставляв на олх з детальними фото - за місяць найшовся один покупець і хотів за нього 400 грн. Підібратись і зняти його у всіх на виду біля під'їзду важкувато, він щей високо підвішений, щей колесо затуляє замок, Любий дотик до решітки - так вона звенить наче тарілка на барабанній установці. Все це дуже знижує шанси, та не виключає що велосипед не вкрадуть.
В результаті вийшов велосипед можливо з не найкращою зовнішністю, та повністю виконує ті задачі, що покладені на нього.
Що гарного:
+ пересуватись з точки А в точку Б
+ простота обслуговування
+ надійність і сила гальмування
+ комфорт
+ дешевизна
+ велика стійкість до крадіжок
Що недуже:
- відносно велика вага 12,5 кг
- відсутність передач
- не естетичний зовнішній вигляд
- гуркотять шпиці в сталевих фланцях втулок
Зробити такий міський велосипедкожен для себе може кожен проще простого. Щоб виглядав, як ржавий запорожець, а їхав наче каделак. Отак!
Ось декілька варіантів, для натхнення, ще мені дуже подобаються байки для велополо. ідею я вам підкинув.
Якщо сподобалась стаття - діліться з друзями в соцмережах, та стежте за нами, завжди знайдеться, що цікаве показати.
Write a comment